Виготовлення футболок з принтами

 Брендування одягу – один із найважливіших та дієвих елементів корпоративного стилю у боротьбі за підвищення лояльності до бренду. Але стилізація фірмових речей далеко ще не єдина сфера його застосування. Адже не менш затребуваний він і у простих споживачів, оскільки дозволяє створювати унікальні речі, формувати власний гардероб і виділятися.

    Завдяки постійному розвитку техніки, сьогодні послуга відбитка картинок на футболках дійсно доступна не тільки для великих замовників, а й для кожного бажаючого. Адже ціна брендування найчастіше не перевищує вартості самої речі. А при великих тиражах і достатніх термінах, випуск персоналізованого одягу дешевше, ніж покупка безрукавок з вже готовою стилізацією. друку, більшість з яких винайшли з появою полімеризації барвників.

Сьогодні споживачеві доступні такі рішення:

пряме нанесення (цифровий друк на футболках);

за допомогою проміжного носія (сублімація);

термоаплікація (плівки Флок і Флекс);

шовкографія.

    Кожен з цих принципів має свої переваги і недоліки, і застосовується для певного виду матеріалів. Тому перед тим, як робити вибір, доцільно розібратися з усіма особливостями цього питання.

Прямий перенесення на футболку

Найсучасніший і найпростіший спосіб. Процедура майже повністю аналогічна роздруківці на папері. Спочатку майка укладається у спеціалізований планшетний верстат, який фарбами проливає її. А потім виріб відправляється в сушильну камеру, де досягається повна полімеризація барвника та його фіксація на площині.

До переваг процесу варто віднести:

  1. Якість малюнка. Відбиток, переданий прямим принтом, легко витримує до 50 прань (при дотриманні технології) і практично не піддається вигорянню під впливом ультрафіолету. Воно не схильне до механічного стирання і не деформує робочу поверхню.
  2. Великий розмір. Габарити відбитка обмежені лише розмірністю друкарського верстата.
  3. Однорідність. Барвники глибоко вбираються у волокна, створюючи невідчутний тактильний шар промальовування. Зважаючи на це, принт не задирається і не облущується, не «подряпається» і не склеює поверхню в однорідний «корж».
  4. Колір. Фарбозмішувачі принтера видають всю палітру від червоного до зеленого, знімаючи обмеження з кольоровості макету.
  5. Можливість друку на бавовняних тканинах різної товщини та щільності.

  Завдяки наявності Білої (White) фарби з'явилася можливість друку на чорних матеріалах. Щоб отримати кольорове зображення на темних тканинах наноситься спеціальний праймер, який збільшує адгезію, потім першим проходом друкують зображення білою фарбою, а вже на білу основу наносять СМУК (всі інші кольори). У результаті Ви отримуєте яскравий та барвистий принт на чорних/темних футболках. Але при цьому ціна друку на білій футболці дешевша майже вдвічі щодо друку на темних тканинах.

  Однак при всіх плюсах, такий варіант переносу має і один істотний недолік - швидкість штампування. Навіть найпродуктивніші верстати не можуть забезпечити масове виробництво чи випуск у комерційних масштабах. Тому часто на своє замовлення доводиться чекати кілька днів. До того ж зображення доведеться якісно обробляти та готувати до нанесення перед запуском, що робить невигідними для друкаря штучні тиражі.

Проміжний прошарок (трансферна сублімація)

Метод був розроблений для синтетичних основ, і створений для проекції зображень «в американському дусі» (опуклі, шорсткі) . У ньому використовують прошарок із полімерного матеріалу, на який друкується картинка. Після цього прошарок за допомогою термопресу наносять на синтетичну тканину, вплавляючи її та формуючи новий шар. На дотик такі принти – опуклі та шорсткі елементи.

Оскільки ми використовуємо спеціальні двошарові футболки, наші клієнти не відчувають дискомфорту при контакті синтетики з тілом, тому що внутрішній шар виготовлений з бавовни 100%, що робить контакт із футболкою приємним та комфортним.

До переваг процесу слід віднести:

  1. Якість малюнка. Відбиток насичений і яскравий.
  2. Оперативність виготовлення мінімальне замовлення від 1 штуки.
  3. Стійкість до змивання не менше 20 прань.
  4. Мінімальна ціна

До недоліків сублімації на футболках можна віднести:

- Друк можливий тільки на білих футболках.

- Зовнішній шар має бути синтетичним.

Термоаплікація. Плівки Flex і Flock

Найшвидша і відносно проста альтернатива (звідси і відносно низька вартість). Малюнок формується за допомогою вінілових плівок Флекс і Флок, які вирізуються та формуються ріжучим плотером.

До позитивних сторін методу можна віднести:

  • високу швидкість обробки;
  • насиченість і повноту кольорів плівок;
  • стійкість до зносу. виробник декларує більше 50 прань;
  • низьку вартість щодо прямого друку;
  • можливість застосування світлонакопичувальних або світловідбивних плівок.
  • можливість друку на будь-якій тканині (синтетика, бавовна та т.д.)

    До недоліків даного виду друку можна віднести 

  1. Обмежена кількість кольорів плівки (білий, чорний, синій, жовтий, червоний, зелений)
  2. Макет повинен бути у векторній формі, що впливає на вартість додрукарської підготовки 

    Виходячи з вище зазначених плюсів і мінусів можна зробити висновок, що якщо ваш принт один або двоколірний і ці кольори є в наявності, то цей метод найоптимальніший у розрізі ціна/якість.

  Проте продукція, отримана таким чином, вимагають певного обігу та належного догляду. До того ж для деяких типів тканин термоперенесення неможливе, зважаючи на їх деформацію під впливом високих температур. Перенесення плівок на матеріал відбувається при температурі 180 градусів С.

Шовкографія

Шовкотрафарет і вишивка логотипу на футболках

    Один із найстаріших способів формування зображень на тканинному полотні. Для того щоб зробити штамп, використовують прес-кліше і трафарети (шаблони) + фарби. Причому фарбування відбувається вручну, звідки «випливає» можливість похибки, відбраковування і відносно висока ціна. Шовкографія обмежена в кольоровості, і найчастіше дає включати до 6 компонентів в одному малюнку. Причому чим більше кольорів – тим вищий бюджет проекту. Така методологія також потребує тривалої технічної підготовки. Але при цьому ціна виробництва, якість роботи і великий вибір матеріалів часто призводять до переваги на користь цього методу. Часто виробники «старого гарту» схильні до останнього переконувати клієнта у перевагах даної методики, та її перспективності. Однак така переконаність рідко має під собою реальне підґрунтя. Адже з кожним днем ​​принтерні технології впевнено витісняють шовкографічний друк. Найменші тиражі економічно не вигідні через технологічну особливість даного виду друку на футболках.

Який друк на футболках вибрати?

    Намагаючись створити для себе найкраще, людина слабо обізнана в поліграфічних технологіях, нерідко відчуває труднощі прийняття рішень. У результаті доводиться керуватися лише рекомендаціями друкарів і часто поступатися власними побажаннями. Але вивчивши особливості кожного виду нанесення, можна якісно підготувати проект і досягти 100% реалізації задуманого плану.

    Так, щоб створити брендові атрибути або елементи особистого гардеробу, перш за все, потрібно визначитися з критеріями для цього виробу:

  1. Термін експлуатації. Якщо мається на увазі багаторазове вдягання, при цьому зображення складається з окремих кольорів, то оптимальною буде плівкова аплікація з термоусадкою. Однак для здійснення задуманого знадобиться векторний макет логотипу. Вигідна ціна та швидка реалізація допоможуть заощадити кошти. Для проведення промо-акцій та тематичних зборів підійде сублімація на двошаровій білій футболці. Якщо ж навпаки у фаворі довговічність і стійкість, то слід віддати перевагу принтерам з прямою печаткою на футболках. Для великих партій і замовлень, які терплять за часом, варто вибирати принтер, термоаплікацію або шовкотрафарет.
  2. Вигляд тканини. Якщо використовується хороше натуральне полотно, то принт - саме те, що потрібно, або термоперенесення плівками Флок або Флекс. Якщо ж безрукавка пошита з полімерних тканих або в'язаних відрізів, то варто зупинитися на трансферній сублімації. Проте умови втілення в життя кожного окремо взятого проекту можуть бути підібрані індивідуально, з урахуванням персональних знижок, бонусів, та завантаженості виробничих потужностей того чи іншого типу. Тому перед тим, як вибирати, слід звернутися до друкарні, яка надає відповідні послуги, та поцікавитися подробицями.

        Ви завжди можете звернутися до наших фахівців, вони завжди з радістю проконсультують Вас з питань, що цікавлять у сфері виготовлення сувенірної продукції.

попередня назад наступна
Актуальне
Тиснення фольгою - що це? Які можливості та види тиснення?
Тиснення фольгою - що це? Які можливості та види тиснення?
Цифровий друк чи офсетний - що краще?
Цифровий друк чи офсетний - що краще?
Як зробити дизайн листівки або як скласти текст листівки?
Як зробити дизайн листівки або як скласти текст листівки?
Листівки та буклети – найкращі помічники Вашого бізнесу
Листівки та буклети – найкращі помічники Вашого бізнесу