Друкарські видання повинна мати у своєму арсеналі будь-яка компанія, яка бажає залучити більше клієнтів, використовуючи ненав'язливі та ефективні методики. Такі засоби працюють набагато краще, порівняно з дорожчими рекламними роликами на телебаченні, газетах або інтернеті. У багатьох людей ці повідомлення в ЗМІ викликають відторгнення і небажання сприймати інформацію, тоді як надруковані пристрої ненав'язливі, але вірно і точно повідомляють про товар, послугу, роблять акцент на перевагах і стимулюють до покупки.

Однією з найпоширеніших. листівки та буклети. Без них сьогодні не обходиться жоден бізнес. Вони приваблюють яскравістю, оригінальністю, орієнтованістю на широку аудиторію. Таким не може похвалитися жоден ролик, навіть якщо він розроблений справжніми майстрами.

Листівка є рекламно-поліграфічним інструментом, що містить коротке, лаконічне повідомлення з відомостями про послуги, товари та контактними даними компанії. Буклет – невелике видання у вигляді книги, що виходить у невеликому форматі, що містить максимум 48 сторінок. Їхня кількість залежить від обсягу даних та поставлених перед маркетологами завдань.

Особливості листівок та буклетів

Це один з найуспішніших і недорогих способів поінформувати цільову аудиторію про продукцію бренду, виділити її переваги, розповісти про існування організації. Такий простий інструмент є універсальним, підходить для підприємств малого, великого, середнього бізнесу. Переваги використання зрозумілі:

  • Вартість. Зараз для замовлення партії листівок або буклетів у друкарні не потрібно закладати великий бюджет. Таке зможе собі дозволити навіть маленька компанія, яка нещодавно вийшла на ринок і бажає сповістити про своє існування. . Але є гарантії, що повідомлення, що передається, відкладеться в пам'яті. Воно знову стане актуальним, коли виникне потреба.
  • Збільшення кількості потенційних партнерів або клієнтів. Таке замовлення для друкарні обійдеться недорого, тому можна вибрати кольорові та оригінальні макети.

Немає кращого способу залучити людей із мінімальними фінансовими витратами. Примітно, що буклети можуть одночасно виконувати кілька функцій. Так, вони бувають інформаційними, як інструкції, рецепти, довідкові посібники або портфоліо.

Який краще вибрати формат, папір

Формати бувають різними. В основному використовуються від А4 до А6, або третини цих. 13 називають єврофлаєрами, це дуже популярні видання на сьогоднішній день. Вони практичні, тому що:

  • вміщують багато інформації;
  • без проблем читаються на ходу;
  • легко складаються;
  • легко помістяться в сумочці або кишені.

А6 здається занадто маленьким для того, щоб розмістити всі необхідні відомості. Але з нього вийде чудова компактна візитка - наприклад, представлення салону з надання манікюрних послуг. А4, у свою чергу, підійде для великих ілюстрацій та великої кількості інформації.

А3 не такий популярний, але іноді теж використовується для реклами. Наприклад, його можна використовувати під меню для мініатюрних кафешок – наприклад, окремих барних карт, списків прохолодних напоїв, ексклюзивних страв.

Тепер варто сказати про вибір паперу. Тут потрібно виявити відповідальний підхід, адже друковані видання не можна назвати довговічними, їхній життєвий цикл досить короткий. Оптимальний показник щільності – 130 г\м2. Це якісний і недорогий носій, який неодмінно приверне увагу споживача, навіть якщо після цього буде викинутий. тривалого зберігання. Тоді поліграфія показує продавця як такого, що відповідально ставиться до свого іміджу. Не завадить додатково замовити глянцеву або матову ламінацію.

Для буклетів краще вибирати щільність більше, мінімум 170 гр\м2. Тоді поміститься більше інформації і шанси, що клієнт не викине його відразу після отримання, подвоюються. Такий виріб зможе довше зберігати привабливий, товарний вигляд.

Листівки та буклети, як ефективний маркетинговий інструмент

Якщо все зроблено правильно, друк поліграфії стане правильним рішенням для будь-якої організації, незалежно від характеру її роботи, товарів або послуг, що надаються. Статистика показує, що цільова аудиторія краще відгукується на директ-маркетинг (тобто з прямою спрямованістю), ніж інші різновиди. Численні ролики лише посилюють роздратування.

Важливі фактори, які потрібно враховувати при створенні макета та розповсюдженні готового продукту – формат, щільність паперу, оригінальність, колірні поєднання.

попередня назад наступна
Актуальне
Види друку на футболках. Який вибрати?
Види друку на футболках. Який вибрати?
Тиснення фольгою - що це? Які можливості та види тиснення?
Тиснення фольгою - що це? Які можливості та види тиснення?
Цифровий друк чи офсетний - що краще?
Цифровий друк чи офсетний - що краще?
Як зробити дизайн листівки або як скласти текст листівки?
Як зробити дизайн листівки або як скласти текст листівки?