Для чого потрібні брошури?

Поряд з іншою поліграфічною продукцією – флаєрами, візитками, листівками, у сьогоднішньому маркетингу широко використовуються брошури. Колись на епосі зародження друкованості вони були першою альтернативою для газет і журналів. А сьогодні продовжують свою «справу» у боротьбі за інформаційну поінформованість населення.

Особливості видань на кілька сторінок

У сьогоднішньому маркетингу такі вироби використовуються не так часто. Їхня ціна вища, ніж у аналогічних односторінкових продуктів, а випуск часто займає більше часу. Саме тому ефективність даного інструменту часто буває недооцінена. З тим самим брошура-листівка всупереч існуючій думці є найдієвішим варіантом паперодруку. Адже вона має високу естетичну привабливість і ефект «масового впливу».

Так, саме в даній варіації виклади картинки і текст стають дійсно читаними, а їх розмір дозволяє робити це без особливих зусиль. Також, можливість робити глянсові обкладинки та розвороти, вплітати листи різної щільності та інші типографічні «прийоми» допомагають суттєво збільшити атракцію та продовжити «час його життя».

Згідно з дослідженнями провідних іноземних маркетингових компаній продукт на кілька сторінок із пружинною палітуркою залишається на руках кінцевого споживача довше, ніж термін його актуальності. І відсоток «спрацьовування» у нього набагато вищий. Більше того, близько третини всього випуску зрештою продовжує свій «оборот» після реалізації представниками компанії. Адже таку «милу річ» люди охоче передають своїм знайомим, друзям і членам сім'ї, стаючи безкоштовними активними промоутерами. . Але політичним напрямком їхня сфера застосування зовсім не обмежується.

Вперше подібна продукція з'явилася як ознайомчий матеріал для проведення виставок та масових заходів. І сьогодні це, як і раніше, головна сфера їх застосування. Але подібні інструменти інформування та реклами також актуальні у роздрібній торгівлі, освітній сфері.

В якості інформера міні-каталог на кілька сторінок також має незаперечні переваги:

  1. Стандартний розмір. На відміну від незвичної з точки зору канцелярії розмірності буклетів, одна одиниця такої друкованої продукції знаходить своє місце у відділі для паперів або серед договорів, контрактів та інших документів, адже має формат А4 або А5 (рідше за А6).
  2. Велика ємність. Якісно опрацьований дизайн допомагає вмістити на невеликому «клапку паперу» вельми об'ємну кількість даних. Причому, на відміну від мініатюрних візиток та аналогічних поліграфічних «вишукувань», зображення та фотографії, графічні елементи та логотипи в міні-каталогах набувають актуальності та привабливості.
  3. Тривалий «термін життя». Якщо листівка – це інформація для одного прочитання, то багатосторінкове видання, правильно зібране та привабливо оформлене найчастіше затримується у споживача на невизначений термін. Багато брошурів, таким чином, поширюються і потрапляють у треті руки, проводячи додаткове охоплення аудиторії (одна одиниця покриває відразу кілька людей).
  4. До того ж, така поліграфія має очевидну перевагу в плані підтримки корпоративного. іміджу та боротьби за стиль. Тому, за наявності обмеженого бюджету та завдання провести якісну рекламну акцію з великим відгуком, брошури є ідеальним рішенням. .

    Навіщо потрібні багатосторінкові матеріали?

    Актуальність багатосторінкових виробів останнім часом не зменшилася. Хоча такий вид поліграфії більшість компаній традиційно недооцінюють, вважаючи його економічно невигідним.

    Насправді все зводиться до правильно опрацьованого та якісно реалізованого наповнення, при якому брошурки набувають своєї «максимальної сили». Багато в чому цей процес залежить від роботи дизайнера та його досвіду у розробці цього виду поліграфії.

    При правильному підході до підбору та верстки матеріалу, він буде вкрай корисний на ділових зустрічах, зборах, виставках та консиліумах. Його роздача допоможе провести інформування учасників, ознайомити їх з програмою заходу, а також дати основні відомості про тему, пропонований продукт або послугу, що обговорюється. Така «програмка» також допоможе ознайомити відвідувачів з ораторами, порядком їхнього виступу та основними тезами. Тому вона буде не менш корисною на освітніх зборах та класах.

    Ну і, нарешті, практичну користь від випуску багатосторінкових публікацій регулярно отримують магазини та великі торгові мережі. Адже за допомогою її зручного формату та барвистості вони можуть проводити інформування свого споживача про майбутні або вже діючі акції, а також спеціальні пропозиції на певні продукти. Причому на відміну від єврофлаєра ефективність такого маркетингу вища, адже ефект привабливості досягається за рахунок комплексної подачі інформації (зацікавившись однією пропозицією читач напевно перегляне всі інші). Однак для використання цього видання в торгівлі потрібно мати особливий підхід до формування макета – подавати інформацію таким чином, щоб вона охоплювала максимальну аудиторію.

попередня назад наступна
Актуальне
Види друку на футболках. Який вибрати?
Види друку на футболках. Який вибрати?
Тиснення фольгою - що це? Які можливості та види тиснення?
Тиснення фольгою - що це? Які можливості та види тиснення?
Цифровий друк чи офсетний - що краще?
Цифровий друк чи офсетний - що краще?
Як зробити дизайн листівки або як скласти текст листівки?
Як зробити дизайн листівки або як скласти текст листівки?