Що називають флаєром, а що листівкою?

Мабуть, у всій поліграфії важко буде знайти два більш подібні продукти, ніж флаєр і листівка. Не дивно, що замовники часто плутають між собою. Однак як історія, так і призначення цих паперових видань все ж таки різні.

Так, єврофлаєром, називають невеликі та компактні листки паперу, які необхідні для інформування про знижку, надання невеликих привілеїв. Впшере вони з'явилися в Америці та лунали шляхом скидання з літаків. Тоді це мало ефект інформаційної бомби, і створювало у людей відчуття своєї особливості, стимулюючи бажання покупки.

У свою чергу листівка увійшла побут з появою перших революційних течій і щільно закріпилася в ньому при активізації політичної агітації. Одночасно подібні видання стали з'являтися у світі, отже важко визначити як вік, і країну походження цього продукту. І хоча сьогодні свій первісний зміст він втратив, його актуальність у розрізі реклами та маркетингу не знизилася.

Порівняння: відмінності та схожість

Якщо проводити паралелі між двома настільки схожими видами поліграфічної продукції, то перш за все розглянути їх технічні параметри.

В узагальненому плані єврофлаєр – це шаблонний виріб, розрахований на локальне розповсюдження будь-яким доступним варіантом. При цьому його габарити можна визначити як оптимальні для розповсюдження (приблизно третина листа А4). Матеріалом для виробництва служить щільний крейдований папір, з додатковою обробкою – ламінацією, вибірковим покриттям лаком.

  • Цінові пропозиції щодо певних позицій та їх візуалізацію. Допомагає провести конкретну акцію або розпродаж.
  • Карту проїзду, контактну інформацію, режим роботи.
  • Додаткові привілеї – знижка, особливі умови продажу.

Такий інструмент маркетингової стратегії є вузькоспрямованим та «заточеним» під певний часовий інтервал чи захід. Елементи корпоративного стилю та боротьби за імідж тут грають другорядну роль, і виступають як нагадування.

У той же час інформлисток це ширша категорія інструментів. Які можуть бути:

  1. Інформаційними. Підійдуть, щоб сповістити громадськість про відкриття, день народження компанії, проведення тематичних заходів.
  2. Іміджевими. Допомагають підвищити лояльність клієнта, опрацювати власний корпоративний стиль. Можуть лунати як у комплекті з демонстраційною продукцією, так і відпускатися з товарами та послугами.
  3. Демонстраційними. Потрібні, щоб сповістити про програму заходу, збори, засідання.

Причому для цього виробу немає формальних стандартів. Крім паперу, який найчастіше буває невеликої товщини. Він може бути як малими (А6), так і розміром із цілий стандартний лист (А4). А дуже часто для іміджевої варіації маркетологи та дизайнери створюють власні габарити та дизайни, обрізаючи кути, згладжуючи краї, роблячи висікання або вирубування.

Проте призначення в основному залишається таким самим, як і у fly-листка – масова роздача, охоплення аудиторії, локальне інформування

Винятком є політичні брошури, які можуть покривати цілі регіони або навіть країну, і не містити жодної важливоїnінформації. Хоча формально їх також можна вважати іміджевими.

Що краще вибрати?

Проаналізувавши схожості та відмінності, логічним чином виникає питання, що краще вибрати. Найчастіше власники компаній та фірм вирішують його на користь компактних роздаток формату Єврофлаєр. Вони зручні у користуванні, не займають багато місця і можуть бути виготовлені на глянцевому щільному папері. До того ж у типографічній розкладці вони також зручні для виробництва, т.к. залишають мінімальний відхід матеріалу. З огляду на це і доступна ціна, яка є ключовим фактором. У плані відгуку такий варіант також вигідніший, оскільки має дещо вищу таргетованість (агент вручає в руки) і привабливість. Найчастіше термін життя продукту середній – зачепивши дизайном або цікавою пропозицією такий «папірець» може змінити 1-2 власників та пасивно збільшити аудиторію охоплення. Практичні рекомендації щодо створення дизайну "продавальної листівки" ми розбирали раніше в нашому блозі.

З тим же за наявності потреби в покритті великих аудиторій листівка стає більш вигідною. Адже зі зростанням тиражу ціна на неї знижується більше. До того ж продукт має широкий профіль і може бути як роздаємо кур'єрами, так і наклеєний як оголошення, залишений у людних місцях, поширений по поштових скриньках, переданий поштою (іноді й усе відразу). Тут все ще діє принцип «інформаційної бомби» з малою точністю, але вагомою купчастістю охоплення. Причому що більше тираж, то вище відгук на такий інструмент просування. Але термін життя і відсоток конверсії у кожної окремої одиниці продукції невеликий. І в середньому цілі досягає лише половина всіх обсягів паперових носіїв. Інші ж так і залишаться незатребуваними та не прочитаними.

Виходячи з цього, можна зробити висновок, що у разі проведення акції краще віддати перевагу невеликим «роздавкам». А якщо необхідно поінформувати про відкриття, вихід нової колекції, або створити суттєвий ажіотаж у масах, донести істотні обсяги інформації або підтримати імідж, то краще зупинити вибір на інформлистівці.

Після того, як Ви вже можете визначитися, що ж Вам таки потрібно, рекомендуємо Вам ознайомитися зі способом друку Вашого замовлення. Ми докладно описали в нашому блозі "цифровий або офсетний друк"

попередня назад наступна
Актуальне
Види друку на футболках. Який вибрати?
Види друку на футболках. Який вибрати?
Тиснення фольгою - що це? Які можливості та види тиснення?
Тиснення фольгою - що це? Які можливості та види тиснення?
Цифровий друк чи офсетний - що краще?
Цифровий друк чи офсетний - що краще?
Як зробити дизайн листівки або як скласти текст листівки?
Як зробити дизайн листівки або як скласти текст листівки?