Серед всієї існуючої друкованої продукції рекламного характеру корпоративні календарі можна вважати одними з найуніверсальніших і найефективніших для будь-якої компанії, незалежно від її роду діяльності та типу. Таке видання менше за інших ризикує опинитися у сміттєвій скриньці після вручення. На відміну від інших своїх «колег», воно не просто інформує та просуває товари, послуги, але також є корисним у тому плані, що допомагає людині завжди знати та пам'ятати сьогоднішню дату.

Настільні та настінні офісні календарі з корпоративними елементами – з логотипом, девізом компанії, оформлені у спеціальних кольорах – можна зустріти практично у будь-якій організації. Комусь зручні маленькі кишенькові календарі, які легко покласти в кишеню, косметичку чи гаманець. Це функціональний і корисний інструмент планування, який майже ніколи не сприймається клієнтами, як споконвічно рекламний. знаменної дати. Одержувачу буде приємно, він потішиться. Партнерам можна піднести настільні або квартальні варіанти, а VIP-клієнту або бізнес-партнеру варто витратитися на щось краще і покрасивіше, із щільного та довговічного паперу.

По-друге, якщо зробити такий сюрприз, можна прозоро натякнути на бажання відновити минулі стосунки. Це чудовий презент для партнера – він повісить його у своєму офісі або робочому кабінеті, і щодня згадуватиме про те, хто подбав про його особистий час.

Нарешті, це гарний роздатковий матеріал для виставки чи іншого заходу. Викидати його шкода, так як він однозначно корисний і неодмінно функціональний.

  • Кишенькові. Недорогі у виробництві, але дуже ефективні рекламні інструменти. На лицьовій частині такого виробу розміщуються відомості про продукцію та послуги, які продає\надає компанія. На обороті – стандартна сітка з місяцями, днями тижня та числами. Також там прописуються контакти фірми.
  • Настільні перекидні. Дуже часто випускаються спеціально для застосування в умовах офісу як корпоративні продукти, що становлять частину загальної стильової картини. Зручні, адже завжди перед очима.
  • Настінні фірмові. Найчастіше це відривні моделі, випущені у форматі А3. Відрізняються солідним оформленням, мають різноманітні барвисті та оригінальні малюнки.
  • Настінні, у свою чергу, діляться на два типи – перекидні, та річні або квартальні. календарі-тріо, які особливо часто замовляються – все завдяки продуманості, практичності та функціональності. Є креативними варіантами на картонній підкладці зі спеціальними блоками (місяць, дні тижня, числа), закріпленими на пружині зі шпигелем. Випускаються зазвичай великими, тому можуть підходити для нанесення будь-якої контактної, корпоративної інформації. Настінні перекидні варіанти виглядають ексклюзивніше, тому їх виробництво, як правило, завжди обходиться дорожче. Зазвичай клієнти вибирають формати А3 або А2, хоча останнім часом переваги в цьому плані стають різноманітнішими.

    Досить практичні та красиві настінні календарі у вигляді будиночків. Будь-якої миті вони опиняються перед очима – особливо у випадках, коли потрібно згадати важливу дату чи запланувати справи на майбутнє. Головне, створити дизайн, що не напружує, не надто кидається в очі. Це особливо стосується кольорової гами. Всі відтінки, що використовуються, повинні нормально сприйматися нервовою системою.

    Кишенькові видання – свого роду промо сувеніри. Оскільки формат такого видання невеликий, особливого польоту фантазії та креативності під час підготовки макета йому не вдасться. Але логотип та інші корпоративні символи використати необхідно. Важливо правильно продумати розміщення кожного елемента оформлення, щоб не вийшло нагромадження зображень.

    Під час друку календаря потрібно дотримуватися золотої середини та враховувати розміри готової моделі. Якщо це великий настінний, недоречно розміщувати на весь аркуш логотип із текстом. Щоб людина хотіла прикрасити виріб кімнату, вона повинна не лише утримувати важливу інформацію, а й подобатися зовні. Тому обов'язковою є картинка, яка привертає увагу.

    Зображення не обов'язково має бути пов'язане з діяльністю організації. Можна відштовхнутися від цікавого приводу, визначної дати. Головне, щоб все виглядало стильно, і на вигляд концепції повністю співпадало з корпоративною стратегією фірми.

    попередня назад наступна
    Актуальне
    Види друку на футболках. Який вибрати?
    Види друку на футболках. Який вибрати?
    Тиснення фольгою - що це? Які можливості та види тиснення?
    Тиснення фольгою - що це? Які можливості та види тиснення?
    Цифровий друк чи офсетний - що краще?
    Цифровий друк чи офсетний - що краще?
    Як зробити дизайн листівки або як скласти текст листівки?
    Як зробити дизайн листівки або як скласти текст листівки?