Здавалося б, які завдання в комерції та маркетингу може виконувати таке просте на вигляд і формі виріб, як конверт. Але воно теж використовується у маркетингу, і досить часто. По суті, воно є виданням, що застосовується як оболонка для вкладення, зберігання або пересилання різних предметів у закритому вигляді. Це можуть бути диски, папери, листівки – все, що потрібно надіслати адресату в більш офіційному та добре оформленому вигляді.

Серед сучасних поліграфічних агентств особливо поширені конверти з логотипами. Вони є не лише простими оболонками для листів. Використання фірмових виробів з лого компанії обов'язково при пересиланні ділової кореспонденції, важливих робітників або вітальних паперів партнерам. Це невід'ємна частина ділового життя. Багато компаній вважають за краще мати свою власну продукцію такого типу.

Що являють собою фірмові конверти: конструкція та формат

Найчастіше таке видання допомагає скласти певну думку про компанію, стає корисною для її іміджу, загального ділового образу. Якщо надіслати кореспонденцію у такому вигляді, це викличе в адресата приємне враження. Отже, ви хочете виявити повагу, підкреслити особливе ставлення. Так, будь-який папір, що пересилається, набуває особливої ​​цінності і сприймається зовсім не так, як це могло б бути з будь-яким іншим, відправленим звичайним способом.

Виготовлення таких видань – непростий процес. Щоб розібратися з усіма тонкощами і етапами виробництва, потрібно добре розбиратися у всіх технологіях виготовлення, вибрати підходящі матеріали та використовувати якісне обладнання. Сам виробничий процес має ряд особливостей, що полягають у певній послідовності робіт з їх виконання, варіантів післядрукарської обробки, особливостей дизайну та інших моментів. інформаційно-рекламних матеріалів, запрошень, вітальної та іншої кореспонденції. Має кілька особливостей:

  • на лицьовій стороні є адреса одержувача – домашня або робоча;
  • прописуються контакти відправника;
  • вказується логотип або інше зображення, тематично пов'язане з компанією.

Для закриття призначений клапан – шматок від основного листа з клейким краєм. Він може бути довгим чи коротким. Іноді додатково на лицьовій стороні робиться невелике віконце, через яке можна переглядати та бачити те, що знаходиться всередині.

Формати зараз використовуються різні. Їх кілька:

  • Євро або DL 110х220. Хороші не тільки для ділового, а й особистого, приватного листування. Зручні у використанні – туди можна вкласти навіть великий аркуш, але попередньо складений у кілька разів. >C5 162х229. Задіюється, коли потрібно проводити розсилку продукції рекламного характеру невеликого формату.
  • C6 114х162 або 114х229. Перший робиться відповідно до стандартних розмірів А6 , другий трохи більше, ніж звичайний євроформат.
  • 125х125. Сюди вкладаються диски.

Перш ніж розпочинати виробничий процес, потрібно точно визначити призначення Вироби. Є сенс замовити відразу кілька розмірів, тому що продукція, що пересилається, може бути різною, в тому числі і по товщині. Так набагато зручніше, ніж якщо робити універсальні видання. Коли підбирається оптимальний під конкретний тип, він більше сприяє збереженню в нормальному вигляді.

Які матеріали використовуються

Найпоширеніший - папір. Найдешевше офсетна, з неї виходять відповідні вироби для того, щоб листуватися з клієнтами або проводити адресні розсилки будь-якої продукції. До високоякісного крейдованого паперу вдаються рідше. Моделі з неї виходять більш красивими, оригінальними та міцними, але обходяться дорожче. Але крейдований матеріал – найкраще рішення тоді, коли потрібно надати великої важливості внутрішньому вмісту, підкреслити його значущість. Можна вибрати і щось більш дизайнерське, ще дорожче за вартістю, але креативнішим, престижнішим. Це оптимальний варіант, коли потрібно щось переслати партнеру або віп-клієнту – наприклад, запрошення на захід, акцію.

Вважають, що для виготовлення підходить тільки білий папір, але це не так. Багато сучасних поліграфічних компаній пропонують кілька різновидів, що відрізняються, у тому числі, і за кольорами.

Які технології використовуються при виготовленні

Як уже писалося вище, це цифровий та офсетний друк. Перший варіант найбільше підходить для маленьких тиражів. Ця технологія відома тим, що дозволяє персоналізувати продукт. Макет можна доповнювати будь-якими текстовими або графічними елементами.

Коли необхідний великий тираж, краще вдатися до офсетного друку. Завдяки їй виходять справді яскраві, барвисті видання. Тут можна використовувати додаткові фарбувальні матеріали – наприклад, металізовані.

Наша компанія пропонує ексклюзивне оформлення конвертів шляхом тиснення золотою фольгою на конвертах.

Найдешевший спосіб – просто нанести логотип на вже готовий конверт. Він дуже простий і досить швидкий.

попередня назад наступна
Актуальне
Види друку на футболках. Який вибрати?
Види друку на футболках. Який вибрати?
Тиснення фольгою - що це? Які можливості та види тиснення?
Тиснення фольгою - що це? Які можливості та види тиснення?
Цифровий друк чи офсетний - що краще?
Цифровий друк чи офсетний - що краще?
Як зробити дизайн листівки або як скласти текст листівки?
Як зробити дизайн листівки або як скласти текст листівки?