Для чого потрібні буклети?

Поряд з іншою друкованою продукцією, у просуванні товарів та послуг, становленні іміджу компанії та проведенні різних акцій широко застосовується буклет. Це одне з найпростіших і водночас змістовних джерел інформації, яке поширене по всьому світу. Саме тому він не втрачає актуальності навіть під час переходу всього до мультимедійного формату.

Вперше інформаційні «гармошки» з'явилися відразу після листівок. Які при всій своїй пишності не могли вмістити багато інформації і займали непристойно багато місця в кишені чи сумці. Щоб це виправити хтось із друкарів, додумався розбити текст на колонки, а потім зігнути папір кілька разів для зручності транспортування.

Сьогодні такий вид інструментів широко використовується для інформування про майбутні розпродажі. І якщо у вітчизняних широтах він не вважається головним, то в країнах Азії, Америки та Європи такий продукт вважають чи не основним у політиці розвитку компанії.

Які види буклетів?

Сьогодні у стратегії просування переважно використовуються лафлети. Це друк на носії стандарту А4 або А3 з двома загинами і, відповідно, трьома колонками. Таке подання давно стало негласним поліграфічним стандартом. Однак це далеко не єдина варіація друку. І сьогодні в пропозиції будь-якого «друкаря» можна зустріти:

  • Стандартні аркуші з одним загином. Найкраще підходять для демонстрації, формування «пробних» конвертів та вручення в пакеті інших документів.
  • Євробуклет (він же лафлет). Шаблонний типаж, який зустрічається повсюдно і має багато застосувань.
  • Многосторінкова реалізація. Найчастіше це називається брошурою і має склеювання, прошивку або стиск під пружину.

Іноді можна зустріти також нестандартні вироби. Наприклад іноді фірми, які бажають виділитися, замовляють друк на здвоєному листі (удвічі довше за А4). Намотаний гармошкою, він є подобою аптечної інструкції, і здатний вмістити суттєві обсяги даних. Найчастіше такі дизайнерські рішення виконують на цифрових принтерах невеликими чи навіть штучними тиражами. У вільному розповсюдженні він є економічно невигідним, тому практично не зустрічається.

Також листи, що згинаються, розрізняються за типом намотування і загину. Найпоширеніший – книга. У такій варіації 2 бічні сторони лафлету загинаються всередину або назовні (по обличчю або за оборотом відповідно). Менш популярна «гармошка», так як вона більше підходить для «довгих» видань або великої кількості фальців. візитка або флаєр). Це скоріше вузькоспрямоване рішення, яке потребує попереднього аналізу економічної діяльності. Зокрема, для того, щоб максимізувати ефективність розповсюдження, перш за все потрібно виявити:

  1. Цільову аудиторію. Зміст загального плану в багатосторінкове видання означає втратити привабливість. Тому перед його виготовленням потрібно якісно визначити «область охоплення» і посилити основні позиції другорядними.
  2. Тираж. Зважаючи на свою собівартість, «розкидати» євробуклети може далеко не кожен. З тим же, закінчившись в самий невідповідний момент, вони можуть знизити лояльність користувача, і трохи підірвати авторитет організації.
  3. Параметри. які пропонує друкарня, можуть посилити ефект від випуску, так і завадити реалізації дизайну.

На відміну від іншої паперової «роздавки», вимоги до наповнення тут більші. Відомості повинні бути узгоджені, послідовно подані та оформлені у зручному для читання форматі. Текст може бути підкріплений графікою – малюнками, схемами, та інші «підсилювачами» сприйняття. Ну і, звичайно, одне з чільних місць відводиться фірмовому стилю.

За ступенем окупності, цей підтип паперових «роздавалень» є не таким ефективним, як засоби швидкого відгуку. І рідко євробуклети можуть виступати як самостійна зброя рекламної війни за впізнаваність та збільшення продажів. Найчастіше вони повністю розкривають себе тільки в комплексі і потребують підтримки з боку промоутерів, агентів, консультантів. У самостійному обігу вигідний штамп тільки лафлету з акційними пропозиціями з його розповсюдженням по поштових скриньках або адресним розсиланням.

Тому практично завжди подібне рішення підкріплюється іншими різновидами реклами – білбордами, виходами на радіо та ТБ, площинами на торгових точках та магазинах. Без цієї «підтримки» засіб втрачає свою дієвість і може бути непоміченим аудиторією, не давши відчутної конверсії. Але в комплексі заходів він здатний відкрити нові канали доставки, а також зміцнити ефект маркетингової політики, що проводиться.

Застосування та призначення

Booklet-ами часто називають цілу категорію друкарні (а іноді навіть ту поліграфію , яка не належить до цього класу). І хоча вона має загальний параметр – намотування або згин, вона досить велика. Так, залежно від потреб структури таку продукцію можна адаптувати під допоміжний інструмент створення іміджу, або використовувати виключно з метою інформування.

Залежно від призначення такі листки можна умовно поділити на:

  1. Інформаційні. Графіки, таблиці, текст – все, що спрямоване на демонстрацію товару чи послуги, ознайомлення людей з властивостями та параметрами запропонованого продукту.
  2. Іміджеві. У комплексі інших заходів допомагає підвищити лояльність клієнтів, опрацювати корпоративний стиль, показати компанію у кращому світлі. Рідко містять конкретну інформацію, але направлені на посилення ефекту від інших репрезентативних інструментів.
  3. Поштові. Розсилаються в листах певної категорії клієнтів. Служать для інформування або сповіщення.
  4. Рекламні. Можуть поширюватися будь-якими шляхами – кур'єрами, розсилкою, роздачею.

Перший варіант найпоширеніший. Його застосовують на тематичних зборах, зустрічах, аукціонах та масово-орієнтованих заходах. Найзрозуміліший приклад такого різновиду – карта розважального центру, або «програмка» у цирку чи театрі.

Поштові або іміджеві booklet-и в наших країнах практично не використовуються. Але вони затребувані в Америці та Європі, і мають суттєву кількість переваг при якісному опрацюванні маркетингової стратегії.

Рекламну варіацію подібного продукту регулярно можна знайти у пропозиції великих торгових мереж. Наша компанія пропонує різні види буклетів за доступними цінами та в стислі терміни.

попередня назад наступна
Актуальне
Види друку на футболках. Який вибрати?
Види друку на футболках. Який вибрати?
Тиснення фольгою - що це? Які можливості та види тиснення?
Тиснення фольгою - що це? Які можливості та види тиснення?
Цифровий друк чи офсетний - що краще?
Цифровий друк чи офсетний - що краще?
Як зробити дизайн листівки або як скласти текст листівки?
Як зробити дизайн листівки або як скласти текст листівки?