Флаєр - найбільш затребуваний вид друкованої продукції, що часто замовляється. Друкарні займаються його виробництвом для короткострокових рекламних кампаній, акцій, стимулювання продажів у магазині, збудження інтересу покупців, залучення нових користувачів. Будь-яка комерційно значуща інформація, що сприяє просуванню, ефективно поширюється за допомогою цього продукту.

Такий тип поліграфії є аркушом паперу невеликого формату, що рідко перевищує або навіть досягає параметрів А4. Може випускатись і в євроформаті. При розробці потрібно чітко компонувати текстову та графічну складові, щоб досягти максимальної гармонії та ніде не переборщити. Цим можна зайнятися самостійно, якщо є навички професійної роботи. Деякі невеликі компанії вважають за краще звертатися до друкарень, що пропонують послуги дизайнерів. Там можна отримати повноцінне обслуговування. До того ж, тоді гарантується професійність виконаної роботи.

Під час оформлення варто дотримуватися таких правил:

  • Тексти повинні розміщуватися блоками та у відповідних місцях доповнюватися зображеннями. Можна компонувати вертикальним або горизонтальним способом, або у шахівній послідовності.
  • Ключові поняття, на кшталт вартості, відсотка знижки, дат початку та закінчення акційних пропозицій, повинні виділятися жирним або робитися іншим шрифтом, щоб їх було видно на загальному тлі .
  • Макет не повинен бути повністю заповненим елементами, бажано залишити хоч трохи вільного місця. Початківці дизайнери часто перевантажують його складовими, і результат виходить не дуже привабливим.
  • Небажано друкувати більш ніж двома різними шрифтами.

Але, навіть знаючи правила вдалого створення та розробивши видання , На яке буде приємно дивитися, що дійсно викликає непідробний інтерес, ще можна провально розпочати маркетингову кампанію. Все тому, що потрібно розбиратися в самому процесі продажу за допомогою поліграфії, знати його тонкощі. , була донесена до цільової аудиторії Флаєри можна роздавати як запрошення на заходи. Наприклад, їх почали активно застосовувати для таких цілей ще на початку 2000-х років. Саме так виглядали оформлені запрошення на вечірки, відкриті виставки, прем'єрні покази. Така тенденція збереглася і сьогодні.

Ще одна мета роздачі – безпосередньо реклама. Видання може зовні нагадувати звичайну листівку, але в той же час мати більш ємну, чітку, що потрапляє відразу в ціль інформацію. Це зазвичай коротке повідомлення, що виділяє головну суть, що привертає увагу до неї. Можливе поширення для активного залучення нових клієнтів. Наприклад, власникам цього листка пропонується знижка при вході, купівлі продукції. Повинні обов'язково бути присутніми дані компанії, короткі відомості про неї.

Запорука успіху – пошук місця для роздачі. Це території із масовим скупченням людей. Наприклад, центральні вулиці міста, що відрізняються великою прохідністю, зупинки громадського транспорту. Не варто нехтувати також метро, ​​вокзалами – там завжди багато народу і серед них обов'язково знайдуться потенційні споживачі. Привабливість дизайну не другорядна, але зробити його – одне, а успішно донести – інше.

5 порад щодо створення реально продаючого флаєра

Цей виріб призначений для просування товарів або послуг, розповсюдження відомостей про захід, акцію, із запрошенням відвідати її, залучаючими повідомленнями. Щоб після того, як взяв його, людина не викинула через пару хвилин у найближчий смітник, варто дотримуватися простих правил:

  1. На одному листку лише одне повідомлення. По суті, це більше рекламний, а чи не інформаційний буклет, який безглуздо поширювати без попереднього вивчення цільової аудиторії. Важливо чітко визначити проблему або питання, на яке буде надано відповідь або запропоновано рішення. Конкретна відповідь – ось що приверне увагу.
  2. Короткий контент. Лаконічний виклад думок є важливим, адже місця для розміщення елементів мало. Наприклад, короткий заголовок, що запам'ятовується, миттєво заманює. Якщо він не вийде, то ефективність поліграфії значно знижується. Тому цій частині потрібно приділити максимум уваги, від неї залежить кінцевий успіх.
  3. Продуманий дизайн. Не просто вигаданий, аби було, а відбиває суть роду занять компанії. Не найкраще рішення - експериментувати з поєднаннями або додавати лише найяскравіші кольори для привернення уваги. Це може навпаки відштовхнути людину, викликати відторгнення. Достатньо одного візуального елемента.
  4. Персоналізація. Для цього використовується візуальний брендинг організації. Корпоративні кольори, шрифти, логотип – все буде корисно. Останній найбільш важливий.
  5. Висока якість друку флаєрів. Це як довговічний, щільний папір, так і технологія, що дозволяє досягти високої точності всіх складових.

Якщо жодних ідей немає, можна переглянути приклади або звернутися до професійної друкарні з дизайнерами.

попередня назад наступна
Актуальне
Види друку на футболках. Який вибрати?
Види друку на футболках. Який вибрати?
Тиснення фольгою - що це? Які можливості та види тиснення?
Тиснення фольгою - що це? Які можливості та види тиснення?
Цифровий друк чи офсетний - що краще?
Цифровий друк чи офсетний - що краще?
Як зробити дизайн листівки або як скласти текст листівки?
Як зробити дизайн листівки або як скласти текст листівки?