Чи актуальні друковані рекламні носії у вік цифрових технологій?

10 років тому складно було уявити діюче підприємство без візиток і листівок. Від індивідуального підприємця до великої корпорації – будь-яке починання стартувало із замовлення поліграфічної продукції та «роздавального» матеріалу. І, незважаючи на те, що сьогодні цифрові технології та сучасні системи повсюдно витісняють застарілі види реклами, поліграфія, як і раніше, є тим каменем, який створює фундамент справи, що починається. Переживши зміну трендів та розвиток, вона не лише не втратила своєї значущості, а й стала ще актуальнішою. І сьогодні всі «друкарі» відзначають стабільне зростання попиту на штамповану продукцію. Він спровокований відразу декількома факторами:

  1. Зниження ціни. Велика конкуренція, підвищення швидкостей друкарського обладнання та відкриття нових паперових виробництв призвело до того, що дозволити собі стос «іменних карток» може кожен – як ІП, так і фізична особа. Хтось замовляє динамічні сюжети на цифрові табло, інші орендують борди. І серед цієї строкатої, різномастної та незрозумілої інформаційної «каші» лише візитівка та листівка продовжують залишатися острівцем звичного, зрозумілого та доступного. Саме тому більшість ділових відносин починається саме з обміну паперовою атрибутикою.
  2. Розвиток технологій. Яким би дивним це не здавалося – але розвиток сучасних способів передачі та зберігання інформації зробило людей менш терпимими та більшими. лінивими. Так, за останніми дослідженнями, близько 64% населення світу не записують номер нових ділових контактів просто тому, що не хочуть витрачати на цей час. Тому налагодження зв'язків цілком і повністю лягає на паперові плечі друкованих матеріалів.

Як висновок можна з упевненістю сказати, що тенденція зростання попиту на поліграфію й надалі зростатиме. А процес отримання контактів незабаром повністю перейде на взаємний обмін персоналізованими картками з усіма необхідними відомостями. тип друкарні закладати в кошторис. Що ефективніше і принесе більш вагому користь і комерційну вигоду?

Маючи загальне походження і форму, два головні ділові інструменти мають принципово різну механіку роботи. Один служить щодо інформування і діє одночасно, залучаючи клієнтів і дозволяючи відвоювати нову аудиторію. Інший же має більш пролонговану дію, і найчастіше спрацьовує через кілька місяців і навіть років (тому важливо роздавати його постійно). 30/70% де менша частка за інформаційними листками. Тому, якщо актуальність виготовлення карток починається з 1000 примірників, то оптимальними тиражами для флаєрів-листівок є спуски від 10 000 штук.

Переваги листівок

Починаючи свою власну справу або плануючи опрацювати корпоративний стиль, багато активних людей задаються питанням про перевагу інформлистів над іншими послугами типографічних майстерень. З першого (та й другого теж) погляду тут все очевидно:

  • Більше місця. «Раздавайки» містять більше корисної площі, відповідно можуть вмістити масу необхідної інформації. Крім номерів телефону та адреси це може бути карта проїзду, запрошення взяти участь в акції, інформація про знижки та розпродажі. Починаючи з цього розміру актуально використовувати реальні фотографії товарів, інтер'єру або послуг.
  • Швидка дія. На відміну від решти, брошури спрямовані на швидку взаємодію з цільовою аудиторією. Це той вид виробу, окупність якого настає з першого дня застосування, а ефект помітний одразу після використання.
  • Гнучкість і таргетування. Єврофлаєр та інші види «листів-летучок» можна легко підлаштувати під певну акцію, цільову аудиторію, територіальні кордони. Немає необхідності робити листок шаблонним.

Такий підвид реклами є ефективним «підсилювачем», який може бути як головною, так і допоміжною зброєю рекламної компанії. Але він не може замінити собою всі інші продукти та методи інформування. І найчастіше цей підвид «паперових шаблонів» все ж таки потребує підкріплення рекламою на радіо або білбордах.

Чи потрібні візитки?

Зважаючи на те, що найменший із стандартних шаблон (5х9 см) дуже обмежений у просторі, він не може нести дійсно вагоме рекламне навантаження. Його призначенням залишається зберігання деталей корпоративного стилю та важливих даних – від пошти до адреси та номера мобільного.

Тому, якщо ставитись до такого виробу правильно, і не намагатися заощадити, переклавши повноцінний буклет на крихітний шрифт, то обійтися без нього в бізнесі навряд чи вдасться.

Крім того, другого шансу залишити перше враження не буває. А саме воно найчастіше стає мостом для тривалої та взаємовигідної співпраці між двома сторонами. І в цьому плані візитна картка – та сама дрібниця, «без якої ніяк». Саме вона формуватиме ставлення до співрозмовника, показуватиме серйозність його намірів і навіть задаватиме тон бесіді. Звідси і необхідність якісного опрацювання даного атрибуту, і достатнього фінансування для його постійної актуалізації та оновлення.

Що актуальніше?

Маючи принципово різні механізми роботи, друкарські продукти чітко спрямовані. Тому і розбирати їхню актуальність треба виходити з призначень. Так, при задачі «просунути» акцію, або провести сповіщення про розпродаж, що готується - немає нічого кращого листівки. Але з іншого боку, якщо потрібно доповнити корпоративний імідж, налагоджувати відносини та прокладати нові зв'язки, не обійтися без візитних карток .

У правильному варіанті ведення справ обидва інструменти просування можна і потрібно використовувати паралельно. Адже будь-яка маркетингова стратегія повністю розкриває себе лише у детальному опрацюванні. І чим більше цих деталей і чим якісніше вони узгоджені одна з одною, тим успішніше пройде акція.

попередня назад наступна
Актуальне
Види друку на футболках. Який вибрати?
Види друку на футболках. Який вибрати?
Тиснення фольгою - що це? Які можливості та види тиснення?
Тиснення фольгою - що це? Які можливості та види тиснення?
Цифровий друк чи офсетний - що краще?
Цифровий друк чи офсетний - що краще?
Як зробити дизайн листівки або як скласти текст листівки?
Як зробити дизайн листівки або як скласти текст листівки?